Iepurasul curajos

Azi am fost la un tratament facial pe baza de lumina pulsata sau mai cunoscut, IPL.Tratamentul imi face promisiunea ca o sa am in sfarsit un ten ok, insa mi-e cam greu sa cred lucrul asta.Frumusetea experientei este ca m-a ajutat sa-l descopar pe Iepurasul curajos. Cine e Iepurasul curajos? Este acel sentiment de neliniste pe care il am si pe care il simt la nivelul stomacului, atunci cand stiu ca urmeaza sa mi se admninstreze o durere suportabila dar in doze mici si la intervale foarte scurte de timp, in locuri pe care nu prea am cum sa le anticipez intrucat port niste ochelari prin care nu vad nimic. Asa ca, pentru a ma detasa de acea neliniste, am creat acest personaj dragut care sa imi ia gandul de la durerea ce va sa vina. Si a mers. Cat timp l-am privit eu pe Iepurasul meu cum topaia vesel, domnisoara cosmeticiana numaidecat termina. Pai si durerea mea?

Comentarii

Postări populare