Depply loving parents

Hello ! I'm back.

Buna tuturor ! Intai de toate as vrea sa multumesc celor ce m-au indrumat sa incep din nou sa scriu pe blog . Asta m-a impresionat un pic, avand in vedere ca nu am scris prea multe. Dar daca voi spuneti ca v-au placut "scrierile" mele atunci nu o sa mai pierd vremea si o sa-i dau drumul la scris. Dar inainte sa scriu un nou post am de facut niste mentiuni. Dupa cum cred ca stiti toti care imi cititi blogul in momentul acesta, acum sunt MAMA :). Si asta este inca un motiv care ma determina sa scriu din nou pe blog. De asta data cu mai multa consecventa dar si cu mai multa daruire. Si zic asta pentru simt ca acum am descoperit intr-adevar acel ceva pentru care sunt convinsa ca am chemare. Acel ceva care ma inspira si despre care as putea sa vorbesc oricand si oricat daruindu-i toata dragostea si atentia mea.. Da, este vorba despre maternitate. Pentru ca imi iubesc la nebunie copilul si simt in fiecare zi cum devin un om mai bun prin el si pentru el. Si imi doresc ca toti parintii sa dezgroape aceasta comoara minunata pe care un copil o aduce intr-o familie si care poarta numele de : iubire neconditionata.

Asadar ce vroiam sa zic de fapt este ca mare parte din postarile mele viitoare pe blog vor fi facute din rolul in care ma simt in prezent cel mai bine. Rolul de mama. Am sa incerc sa scriu despre acele lucruri despre care cred ca ati dori si voi, dragele mele prietene mame sau viitoare mame , sa aflati. Pentru ca sunt sigura ca, la fel ca mine, si voi va doriti sa fiti cele mai bune mame pentru copiii vostri. Si am sa inchei aceasta postare de revenire cu un citat minunat care sper sa va inspire :

"Only one generation full of depply loving parents would change the brain of the next generation, and with that, the world." " Dr Charles Raison

Comentarii

Postări populare