Leac minune pentru dureri menstruale

Dragele mele doamne si domnisoare, am o informatie care pentru o parte din voi este posibil sa valoreze greutatea lui Matei, baietelul meu care tocmai a facut 10 kg, in aur. :D

Am descoperit un posibil "leac" pentru durerile menstruale, pe cat de ieftin si la indemana pe atat de eficient si fara efecte adverse.Eu l-am folosit luna trecuta cand am avut prima menstruatie dupa sarcina si alaptare si a avut niste efecte incredibile. Trebuie sa recunosc ca nu ma asteptam sa nu apelez la niciun medicament conventional ce calmeaza durerile menstruale, mai ales ca se spune ca durerile primei menstre dupa sarcina sunt greu de suportat. Dar motivul pentru care il numesc "posibil leac minune" este faptul ca nu l-am folosit decat luna trecuta, si deci nu ma bazez pe experiente repetate. Insa nu am mai avut rabdare pana la urmatoarea "revolutie" si am vrut sa impartasesc si cu voi "minunea". Insa am urmatoarea rugaminte: daca aveti curiozitatea sa testati acest leac va rog sa intrati si sa adaugati un comentariu cu experienta voastra, pozitiva sau negativa.

Ah, deci sa va zic leacul :

ULEI ESENTIAL DE SALVIE -100% natural


Doar atat. Se gaseste la magazinele tip plafar si costa in jur de 10 lei - 10 ml .
Cum se foloseste? Se pune o picatura in buric din ora in ora. Din ora in ora mi s-a spus mie dar eu sincer am pus cam la 3 - 4 ore sau cand simteam ca incepe sa ma doara. Durerea trece foarte repede. Sau cel putin asa am experimentat eu.

Mai puteti sa-l folositi si in urmatorul mod: masaj abdomen dintr-o solutie de 10 picaturi ulei esential salvie diluat in 50 ml ulei baza ( ulei de migdale dulci, ulei de samburi de caise, ulei de masline etc).

Cica se paote folosi cu succes si de catre femeile la menopauza. Asta ramane de vazut :)).


Va recomand sa experimentati si voi. Daca functioneaza este minunat. Daca nu functioneaza nu ati pierdut nimic. Nici macar cei 10 lei dati pe ulei pentru ca il puteti folosi pentru masajul picioarelor sau pentru o baie aromata .

Desi femeile insarcinate nu mai au menstruatie vrea sa mentionez ca nu este recomandat ca acestea sa foloseasca uleiul esential de salvie nici intern nici extern.

Astept cu nerabdare feedback-ul vostru.

Comentarii

alina a spus…
Revin cu un comentariu pentru ca acum chiar recomand acest remediu cu toata incredera. E a treia luna in care il folosesc si are super efect. Si pe langa faptul ca nu mai am dureri sau daca am trec foarte repede dupa ce folosesc uleiul de salvie, nici nu mai bag atatea medicamente in mine. Daca mi-ar fi zis cineva de acest remediu in adolescenta cand bagam la greu in mine algocalmin- care acum se pare ca ar fi foarte nociv, pe langa faptul ca as fi evitat atatea chimicale as fi facut si ceva economie. Caci cred ca o sticluta de ulei de salvie folosita in acest fel imi ajunge cel putin 1 an.

Postări populare