Stiri pentru copii

Copilul meu este inca mic dar chiar si asa eu vorbesc tot timpul cu el. Este bine in primul rand pentru el, pentru ca-l ajuta sa-si insuseasca mai usor dulcele grai matern si apoi sa-si dezvolte limbajul, dar e bine si pentru mine ca altfel cred ca as uita sa vorbesc. Si intr-una din zile mi-a venit o idee tare, zic eu. Sa traduc stirile de zi cu zi intr-un limbaj accesibil copiilor. Fireste, nu intr-unul accesibil copilului meu de nici 8 luni. Dar sa zicem intr-unul accesibil copiilor intre 3 si 8 ani. Si vreau sa exersez acest lucru aici pe blog, sa vad daca imi iese :D. Evident nu o sa scriu cate un articol pe zi. Am destul timp sa exersez aceasta depridere pana ce Matei al meu va intra in jocul asta. Dar sper ca macar un post la 2 saptamani sa fie dedicat acestui exercitiu. Evident nu o sa "traduc" stiri despre Bianca Dragusanu sau Gigi Becali ci stiri pozitive, cu oameni si lucruri de valoare care se pot constitui in modele si inspiratie pentru buretii de informatie care sunt piticii nostri.

Astept si de la voi initiative .

Sa fiti intelesi! :)

Comentarii

Rodica a spus…
Felicitări pt inițiativa aștept cu drag sa vad ce o sa-ți iasă !

Postări populare