Al doilea dintisor

Pam pam ! Avem deja 2 dinti ! Stiu ca nu au trecut decat 2 saptamani de la postul "Primul dintisor" , dar da, avem deja al doilea incisiv central de jos. Acest incisiv nu a mai fost chiar atat de "incisiv" ca primul. Cu alte cuvinte a fost mult mai discret, nu tu durere, nu tu febra , doar o zi , doua mai agitate si niste zvarcoliri noaptea, astfel incat pot spune ca ne-a luat putin prin surprindere. Dar surpriza mai mare decat draga mea prietena ce are o fetita de 6 luni nu pot sa zic ca am avut. De ce spun asta? Pentru ca mi-a spus ca si fetitei ei i-a aparut primul dintisor, doar ca ei de fapt i-a aparut o maseluta. Normal ca prietena mea s-a ingrijorat un pic, mai ales ca pe internet nu a gasit nimic de genul, dar a linistit-o pediatra care i-a zis ca se mai intampla. Si eu am tinut sa mentionez acest fapt intrucat poate vor mai fi mamici care se intalnesc cu aceiasi situatie si astfel vor vedea ca nu e un caz singular. Ce-i super este faptul ca fetita nu a avut dureri deloc, si eu auzisem ca la masele sunt durerile cele mai mari. Asta e o dovada in plus ca fiecare copil e unic si trebuie sa -i urmarim si sa ne adaptam actiunile in functie de nevoile lor.

Fie ca apar primele sau ultimele, eu doresc tuturor bebelusilor masele fara durere.

Comentarii

Postări populare