De ce merita sa mergem la LIDL ?

O sa incep acest post asa :

Felicitari LIDL, esti singurul Hipermarket in care se gasesc fructe si legume ecologice proaspete !

De fapt nici nu stiu daca Lidl face parte din categoria Hipermarket dar oricum nu conteaza. Cert este ca eu nu am gasit pana acum in marile lanturi de retail gen -Cora, Carrefour, Auchan, Real, Mega Image - fructe si legume ecologice PROASPETE. Exista doar din cele congelate, care-s foarte bune si ele, nu-i vorba, dar nu poti face chiar orice din ele. Spre exemplu nu poti face suc de morcovi din morcovi congelati. Iar pe bebelusul care bea suc de morcovi la inceputul diversificarii, riscam sa-l bombardam cu foarte multi nitrati daca nu folosim morcovi ecologici sau macar din sursa sigura- vezi postul Mamaia BIO. Asa ca pentru cine nu a identificat o sursa de incredere de la care sa cumpere morcovi pentru bebelusi, de acum puteti sa cumparati de la Lidl. Cel putin asa sper, ca vor pastra sortimentele de produse ecologice proaspete mereu. Eu una de vro 2 luni, de cate ori am fost la Lidl am vazut ca aveau.

E drept, nu au foarte multe sortimente dar e un inceput. Iar daca cei interesati de astfel de produse afla ca le pot gasi aici, nu numai ca vor pastra produsele, dar probabil vor mari si numarul de sortimente.

Nu inteleg de ce dar am vazut ca cei de la Lidl nu promoveaza in niciun fel faptul ca au astfel de produse in oferta lor. Asa ca daca voi cunoasteti persoane, cu bebelusi sau fara, interesate de produse BIO, dati sfoara in tara :).

Pana acum eu am vazut ca au doar morcovi, ceapa, cartofi, mere, portocale, lamai si kiwi. Dar este bine si doar atat, avand in vedere ca multe dintre acestea fac parte din categoria celor ce retin cantitati mari de reziduri chimice daca sunt produse in mod conventional-vezi Fructe, legume si chimicale.

Eu am deja surse de incredere pentru morcovi, ceapa si mere, asa ca nu am cumparat pana acum decat cartofi si portocale. Portocalele erau portocale normale, dar cartofii va marturisesc ca aveau un gust senzational.

Daca voi stiti si alte surse de unde se pot cumpara astfel de produse astept sa-mi vindeti si mie pontul :)). Eu mai stiu de Cosul de legume desi sincer nu am comandat de la ei si nici nu stiu prea bine cum se face. O sa va anunt cand o sa experimentez si acest lucru.

Comentarii

Postări populare