Stimulare dezvoltare inteligenta bebelusi - 3


"Da-i si lui mami sa pape !"

Cred ca v-ati dat seama din subtitlu despre ce este vorba in acest "episod". O sa va povestesc cum l-am invatat eu pe Matei, la doar 7 luni si cateva zile, in 10 minute, sa-mi dea sa mananc :D.

Intr-o zi i-am dat sa molfaie un covrigel deoarece am vazut ca-l necajeau dintisorii, pe atunci inca neiesiti. Si cum eu nu mancasem mi-am luat si eu un covrigel sa rontai. Doar ca Matei mi l-a luat si pe al meu. Asa ca avea unul intr-o manuta si unul in cealalta. Ii rodea cand pe unul cand pe celalalt. Eu pentru ca imi vroiam cu disperare covrigelul inapoi am inceput sa ma joc cu Matei si am inceput sa musc din covrigelul pe care il baga in gura. Cu alte cuvinte el tinea de o parte si eu de o parte. Matei s-a amuzat asa ca am continuat sa ma joc asa cu el de cateva ori.

Dupa un timp nu am mai prins cu gura de covrigelul lui ci doar m-am apropiat de el si am cascat gura mare si am facut AAAAAAAAAAAAAA. Si i-am spus asa : "Matei, da-i lui mami sa pape covrigel!". Matei se amuza dar nu stia exact ce vreau de la el. Apoi am apucat iar cu gura de covrig. Si dupa aceea iar am cascat doar gura si i-am zis sa-mi dea covrigel. Si dupa vro 5-6 "exercitii" din astea alternative, cand am cascat gura mare si am zis AAAAAAAAA m-am trezit cu covrigelul in dinti. Matei a inteles ca imi era foame :)). L-am felicitat ( BRAVO, BRAVO!) l-am aplaudat si bineinteles l-am pupat.

Si am continuat sa ne mai jucam putin asa, sa vad daca intr-adevar a inteles sau a fost o intamplare. Cand cascam gura radea si isi scotea covrigelul din gura sa-mi dea si mie. Super!!! Si nici nu intentionasem sa-l invat asa ceva. Mie doar imi era foame :)).

Apoi cateva zile ne-am mai jucat cu covrigelul ca sa i se fixeze informatia bine (repetitia e mama invataturii), dar si pentru ca ne distram de minune. Chiar daca ma repet vreau sa subliniez faptul ca din punctul meu de vedere "invatatura" nu trebuie sa doara, nici la copii nici la adulti. Ba chiar se face mai bine cand ne distram .



Comentarii

Postări populare