Epilat usor, rapid si cu efecte de durata- exact ce ii trebuie unei mamici ocupate

O sa incep asa: N-am fost niciodata mai incantata de o metoda de epilare cum sunt de cea pe care o am acum. Fiecare metoda avea lipsurile ei.

Epilatul cu ceara, acasa, pentru mine e exclus din start: durere, mizerie, timp, bani. Am incercat in adolescenta si am renuntat repede. Epilatul cu benzi de ceara rece mi se pare ca nu are rezultatele cerii cale si oricum ca sa te faci OK ajungi la pretul unui epilat la salon. So whats the point?

Epilatul cu ceara, daca e facut la salon are in continuare dezavantajul durerii pentru ca nu conteaza de cate ori am fost, tot ma trece un fior cand stiu ca urmeaza procesul de "smulgere". Asadar nu doar durerea e problema, cat si tensiunea dinainte. In plus acesta mai are dezavantajul ca trebuie sa stai sa-ti creasca parul, si daca parul tau nu creste tot in acelasi timp, bucurie, dupa ce ai fost la epilat, incep sa-ti mai creasca cateva fire pe ici pe colo.

Ar mai fi si dezavantajul costului, caci, desi nu costa exagerat de mult, ce te faci totusi daca nu ai bani si ti-a aparut tufa pe picioare. Ei bine atunci te faci cu lama, evident. Solutia rapida, ieftina si fara durere. Minunata solutie! Si totusi nu. Nu esteo solutie OK pe termen lung dupa parerea mea, chiar daca recunosc ca am folosit-o foarte mult timp, mai exact de cand am ramas insarcinata si pana de curand, cand am gasit noua mea metoda.

Da recunosc ca in timpul sarcinii mi-a fost teama sa ma epilez cu ceara, caci nu stii niciodata cum o durere sau o stare incordata iti pot provoca contractii si de aici alte complicatii si mai neplacute. Asta a fost decizia mea, de a nu risca deloc. Cu toate asta doctorul meu ginecolog mi-a spus ca nu e contraindicata epilarea cu ceara in timpul sarcinii.

Mai exista metoda epilatorului, care recunosc ca mie personal mi se pare mai putin dureroasa ca metoda cu ceara, dar care are neajunsul ca dureaza destul de mult. In adolescenta, cand aveam timp mai mult si evident mai putini bani, mi se parea metoda ideala. Acum in schimb cand am din ce in ce mai putin timp pentru mine ( casa, serviciu, copil, sot , hobby-uri, a doua facultate etc...) gandul sa petrec 2 ore ca sa ma epilez ma infioara.

Si acum sa nu o mai lungesc, si sa va destainui metoda mea de epilat rapid, cca 10 min/saptamana , cu o durere mica ( cel putin din punctul meu de vedere) si cu efecte spectaculoase: epilatorul "hibrid" ce se utilizeaza atat in mediu uscat cat si in apa ( dus, baie in cada). Mi se pare inventia secolului pentru femei.


Eu am de la Braun, nu stiu daca mai exista si la alti producatori. Se numeste Braun Silk Epil Wet&Dray Duall Epilator. Este un epilator normal, cu pensete, care se poate folosi si in apa, lucru bun pentru ca pielea e moale si durerea e mai mica, dar care are in plus si un capat Gilette, adica cu lame de ras, astfel incat tot ce nu ia epilatorul din prima, ia lama de ras.

Stiu nu suna atat de extraordinar, am stat ceva pe ganduri pana mi l-am luat, insa sunt extrem extrem de incantata de cum functioneaza. Am picioarele tot timpul fine, si nu sunt singura care a observat acest lucru :) ( ce bine!).

Principiul este acesta: Te epilezi prima data si o mare parte din par va fi smuls, cealalta parte va fi ras. In aceasta etapa daca parul este crecut tot, poate dura mai mult, cc 20 de min. Peste o saptamana, sau mai putin daca doriti, il vei mai folosi din nou, pentru firele rase care au crescut. Aceste vor fi iar o parte smulse, altele rase. Si dupa aceea continuati tot asa in fiecare saptamana. Efectul este minunat. Ai tot timpul picioarele netede, cu doar 5-10 minute de epilat pe saptaman. Evident se poate folosi si mai des daca e cazul. Spre exemplu vara, cand voi purta fusta si pantaloni scurti, probabil cele cateva firicele care acum nu ma derajeaza, ma vor deranja, si voi folosi minunatul meu epilator la un interval mai mic, de cca 5 zile. Mai des nu cred ca e cazul. Dar folosindu-l mai des, ma gandesc ca iti ia si mai putin timp .

Eu pana acum l-am folosit asa cum am zis, o data pe saptamana, la rasfatul meu saptamanal in cada plina cu apa si cu sare de mare. Mi se pare minunat cum fructific un timp care oricum era numai al meu, si scap si de aceasta mare problema care este epilatul, caci pentru mine sincer era un stres. Ca sa intelegeti cat de mult imi place, dupa a treia folosire, m-a intrebat sotul meu cum mi se pare, si eu fiind atat de incantata mi-am permis o gluma si i-am zis: " nu stiu cum sa-ti explic, dar cred ca ai ajuns pe locul 3 ! :)))". Evident pe 1 e copilul.

Si acum un detaliu care intereseaza pe toata lumea: PRETUL. L-am vazut in jur de 650 de lei la EMAG si in CORA. Eu l-am comandat in schimb dupa amazon si l-am luat cu tot cu transport pe la 76 de lire, adica cam 400 de lei. Doar ca daca il comandati de pe Amanzon trebuie sa stiti ca veti avea nevoie si de un adaptor, pentru ca incarcatorul nu se va potrivi cu modelul de prize din Romania. Am mai dat si pe acela vro 3 lire, dar cred ca se gaseste si in Romania.

Aveti aici link cu detalii despre acest epilator minuat. , si aici aveti linkul catre site-ul de unde mi l-am comandat.

Va doresc picioare fine si epilare usoara :D.



Comentarii

Postări populare