O metoda de a invata copiii mici engleza ( sau orice alta limba straina)

Copiii mici sunt foarte curiosi, si pe la 2 ani, cand incep sa vorbeasca mult, incep sa puna si foarte foarte multe intrebari. Eu am profitat de curiozitatea lui Matei, si l-am invatat un pic de engleza. Cum am facut?

Pai Matei imi punea mereu intrebarea, "Cum il cheama?" . Indiferent ca era un catel, un purcel, un tractor, Matei ma intreba mereu " Cum il cheama?" . Din dorinta de a satisface curiozitatea copilului, dar si de nu imi mai strica mintea cautand cate un nume interesant pentru fiecare lucru, am inceput sa ii spun denumirea lui in engleza. Daca vedea un porc - ii spuneam ca-l cheama PIG. Daca vedea o gaina ii ziceam HEN, si asa mai departe.

Acum stie Matei al meu, o multime de animale in engleza, culorile, numerele, si chiar cateva masini de constructie.
Deh, pasiunile trebuiesc incurajate. :)

Sper sa va inspire metoda mea si sa o folositi, sau si mai bine, sa gasiti si voi propriile metode, adaptate copilului vostru, prin care sa stimulati invatarea unei limbi straine.

Comentarii

Postări populare