Nastere naturala maternitatea Giulesti ( Panait Sarbu) 2016 - bagaj necesar si altele

Salut,

Nu am mai scris demult pe blog, asa demult incat intre timp a aparut micutul nr. 2. :) Tot un baietel minunat, care are acum deja 9 luni. Si el a vazut lumina zilei tot la Maternitatea Giulesti, in luna ianuarie a acestui an. Am nascut in acelasi loc intrucat medicul meu, doamna Roxana Rosca, activeaza in continuare acolo. Si faptul ca stiam deja la ce sa ma astept cred ca m-a ajutat un pic. Desi sa stii la ce te astepti nu insemana ca nasterea este mai usoara :)).

Ce sa va zic despre aceasta a doua experienta la maternitatea Giulesti. Prea multe nu s-au schimbat. In mare a fost cam acelasi "protocol".
Vezi : Necesar bagaj nastere maternitatea Giulesti ( Panait Sarbu)
Bagajul necesar este acelasi, atat pentru mame cat si pentru pitic. Doar ca acum nu au mai cerut in bagajul copilasului baneocin pudra. Doar pampers (cca 6/zi) , servetele umede si ulei de corp, dar uleiul era mai mult optional.

Ce a fost nou a fost ca la internare te puneau sa semnezi un document prin care iti dadeai acceptul sa-ti vaccineze copilul. Inainte nu exista acest document de accept, ii vaccinau pe toti. Acum evident cine nu isi da acceptul isi ia copilul nevaccinat. Nu o sa intru in polemici despre a vaccina sau a nu vaccina, este alegerea fiecaruia. Eu am ales sa-l vaccinez.

Deasemenea ceva schimbat a fost ca nu mai aveai voie sa iti sterilizezi mamelonul de silicon la sterilizatorul lor, asa cum se intampla in urma cu 3 ani. Acum trebuia sa iti cumperi solutie de sterilizat. Se gaseste la farmacie-de la Chicco dar cred ca sunt si alte firme. Este 1 bidon de 1L care costa in jur de 30 de lei. Asa ca daca credeti ca aveti nevoie sa folositi mamelonul de silicon pentru alaptare, luati in calcul si aceasta solutie de sterilizat in bagajul mame
O noutate este si ca au schimbat laptele praf cu care ii hranesc pe micuti. Nu le mai dau Nan le dau Lactana de la Topfer. Ceea ce mie mi s-a parut OAU, pentru ca Lactana este un lapte praf Organic, dupa parerea mea mult mai bun decat NAN si celelalte. Laptele de la Topfer eu l-am folosit la ambii copii, cat am alaptat doar ocazional, ca si completare.

Nu stiu ce sa va mai scriu momentan, dar daca aveti intrebari punctuale va raspund cu drag.

Nastere usoara!



Comentarii

Unknown a spus…
Multumesc pentru informații, au fost de mare ajutor.:)
alina a spus…
Ma bucur! Succes cu bebe 😀
Anonim a spus…
Buna
Spune-mi te rog mai multe detalii referitoare la Doamna Rosca, am cautta pe net insa nu gasesc foarte multe detalii. Cum a fost pe parcursul sarcinii si la nastere si in ceea ce priveste "onorariul".

Postări populare